甜蜜布吉之旅-吃喝玩樂水療篇 – II

 飯後由一大班職員歡送我哋出門口, 由事先安排嘅專車送我哋到市中心.
 
我哋喺一間叫 "Central" 嘅大型百貨公司逛 Supermarket, 買吓手信咁啦.
 
跟著又行吓個商場, 畀主人發現咗一間賣曼聯波衫嘅Nike專門店; 因為主人係曼聯球迷, 所以一發現依間舖頭就顯得非常雀躍 不過當佢揭起個價錢牌睇之後就有啲卻步, 因為計起一件Tee都要成兩舊幾三舊 (對於知慳識儉嘅主人嚟講係好貴)
 
我見佢個"慳"樣就唔忍心同佢講: 您咁鍾意未買啦, 我送畀您喇!
 
主人聽後最初矯揉造作話: 吓? 唔駛啦, 咁貴, 我自己買得架喇.
 
水晶: 米鬼扮嘢啦, 快啲試吓先, 睇吓啱唔啱身先啦…您咁鬼肥, 加大碼都未必啱您啦 
 
試咗兩件, 主人錫著我荷包, 祗係買咗一件.
 
之後我嗌肚餓, 兜嚟兜去之下去咗一間叫"富士"嘅日本餐廳食飯. 雖然依間餐廳嘅裝修好平實, 但啲食物就非常新鮮, 好好味!
 
價錢都好平添呀! 我同主人一碟接一碟咁Order, 食到個肚仔漲漲都係港幣二百幾咋!!!
 
未食完主人已經話聽晚要再嚟食過喎…不過我話一來一回打的都要成1000匹, 唔化算喎…主人聽後面上顯現失望嘅表情
 
食完主人心思思想再逛多次嗰間Nike專門店, 最終買多兩件Tee, 當然係我買畀佢啦, 仲要係"藝"佢要添
 
行吓行吓被"Laguna Holiday Club"擺擋嘅職員拉埋去, 個kam kam哋嘅職員話祗要我哋肯花45分鐘去參觀佢哋六間酒店就會有份禮物仔送返畀我哋喎…雖然我哋花左上半湊喺個處, 不過最後我哋攞咗一套 3日2夜"Angsana Bintan"嘅免費酒店住宿coupon
 
依個商場做緊promotion, 凡消費滿200匹就可以九折打的…原本由Central Mall返酒店要500匹, 九折後祗需要400匹咋, 又慳100
 
另一方面, 我哋見依間包車公司規模都唔細, 所以book埋最尾走嗰轉車…不過, 講極價都要750匹 (若果經酒店訂一程要成1000匹)
 
最尾嗰日除咗上半湊去咗 Laugna Resort 之外, 其餘時間都係喺酒店"戲"…當然主要都係游水咁啦
 
主人基本上一落水就無咩上返水, 所以短短幾粒鐘已經晒黑咗; 而我呢因為要保持白白淨嘅形象 (所謂一白傘三醜嘛, 人已經夠醜架啦, 所以點都要keep著白白淨) 防曬做足, 臨上機特登買咗枝50+防水式太陽油, 每一上水就會"補油" (尤其塊面), 結果托賴無咩黑到
 
夜晚留喺酒店食地中海菜Into Med…比起Into Thai, 依間餐廳消費高啲; 雖然食物水準都好好, 不過就唔係咁啱我口味喇…因為啲味道太濃兼好滯肚; 因為所有都係肉類, 無碟菜落肚硬係好似爭啲咁, 我靈機一觸, 問個waitress可唔可以喺Into Thai order 一碟泰式炒雜菜呀? 橫掂佢哋大家都係酒店 Outlet, 照簽單嘅唶  嘻嘻, 咁 Crossover 嘅做法睇怕都係第一次喺依間酒店發生…不過幸好佢哋都好 Flexible, 問咗個駐場經理一陣就覆我 Okay 喇 好嘢! 有菜食, 便便都暢通啲啦
 
之前喺房見到個烏龜型蚊香爐已經好鍾意, 結果臨走我哋喺酒店嘅Gallery用coupon買咗一個魚型蚊香爐 (因為烏龜型賣晒喎), 魚型仲好, 仲趁我哋屋企缸魚魚
 
四日三夜嘅甜蜜布吉之旅就係咁度過咗喇!
本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 甜蜜布吉之旅-吃喝玩樂水療篇 – II

  1. Frederick 說道:

    係曼聯呀~

  2. クリスタル 說道:

    嘩! 稀客呀! 多戲捧場, 已經改左喇!

發表留言